Trevlig Valborg!

Gomorgon på er, vakna för typ en halvtimme sen, är jättetrött, kom hem runt halv ett igår från våra kompisar. Jag hade en trevlig valborg igår, vi gick till våra kompisar igår vid 5 och där var vi 16 pers och sen åt vi jättegod mat, verkligen hur god som helst, sen gick vi ner till brasan men där var det inge kul tyckte jag i alla fall så jag och min kompis åkte ner till en annan brasa med tivoli men där var det inte heller så kul, men sen när vi skulle gå hem gick det ingen buss så fick gå hem men det vara bara skönt och sen när vi kom hem dit igen fick vi efterrätt och kollade på en film men jag somnad typ var ganska trött, oj nu blev det här ett långt inkägg haha, men idag är jag ledig tack för det!!
Jag i England 2010, jag längtar så himla mycket till språkresan i sommar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0