Söndag 6 Maj

Hej hej på er, gårdagen var hur bra som helst, den var verkligen bäst. Vi åkte in till Globen vid tjugo över fem, kom fram klockan sex och gick och åt på restaurang, maten var jättegod. Efter det gick vi in till Globen för match när det var ca 35 min kvar. Sen drog det igång, Sverige spelade hur bra som helst och det var hur bra drag som helst i publiken, vågen gjorde vi också några gånger. Sverige vann med 4-1 vilket gjorde den här kvällen ännu bättre och den här kvällen var en av de bästa kvällarna i mitt liv. Men idag ska jag inte göra så mycket, plugga lite tror jag och videoinlägget får ni imorgon jag lovar!!
Bild som jag tog när de värmde upp!

Kommentarer
Postat av: Ina♥

Fin bild några som ramlat? xD

2012-05-06 @ 13:38:14
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Ina♥

Varsågod! Jaha haha x) trodde dem hade ramlat xD

2012-05-06 @ 15:31:16
URL: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0