Sjuk!

Hej hej på er, igår blev det ingen blogging för att först var vi inne i stan med klassen på vetenskapens hus och det var ganska kul och vi fick leka med flytande kväve. Efter det slutade vi för att vi hade halvdag och då åkte vi åt. Efter de var vi på ett mission att hitta One Direction eftersom de är här i Sverige nu men vi hittade inte de, men sen när jag åkte hem letade jag runt lite på nätet och då hittade jag vart de var, så hade tänkte att åka in idag men nej, då får jag jätteont i halsen så kunde inte, men min lillasyster åkte in med hennes kompisar och såg de och filmade, så glad för hennes skull, men jag ska också se de, eftersom de ska vara här i en vecka! oj nu blev det lite långt men skitsamma, haha!! vi hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0