Kass uppdatering!!

Hej hej på er det var ett tag sen. Har inte bloggat på grund av att jag inte har orkat och jag har gjort massor av annat de senaste dagarna som jag nu ska berätta för er och jag har dessutom varit sjuk. Var beredda på ett långt inlägg.
.
.
I fredags var jag sjuk och var inte i skolan, men jag var hos naprapaten som kollade mitt lår som jag har sträckt och han knäckte dessutom min nacken som inte var så roligt, det gjorde inte ont men det lät väldigt mycket.
.
.
I lördags fixade jag inför min tjejmiddag som jag skulle ha på kvällen. Kvällen blev väldigt lyckad, mycket dans och prat om allt möjligt. Bilder kommer!
.
.
I söndags var jag bara hemma och tog det lugnt och pluggade för det mesta.
.
.
I måndags var jag först i skolan och sen efter de åkte jag och mina kompisar in till slussen och gick till One Directions studio som låg där, vi väntade i typ 1 och en halv timme och sen gick de ut på en balkong och visade sig. Det var helt overkligt, jag hade inte sätt de innan så det var en upplevelse som jag aldrig glömmer.
.
.
Och igår var jag vid deras studion igen för att jag ville se de en sista gång innan de åkte hem, för att de skulle åka hem då till England och sen vidare till Usa men de kom ut och vinkade till alla fans och sen åkte de till flyplatsen. Det dåliga var att vi hade väntat i 5 timmar och de kom bara ut i typ två minuter och vinkade till alla fansen och gatan var avstängd som studion låg på så man såg inte de så bra, men jag har i alla fall sätt de en gång bättre och det glömmer jag aldrig!
.
.
Lite bilder som jag har hitta när de var här, inte mina bilder alltså!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0