Bekännelser

Då är desigen och headern klar, inte världen bästa men en bra start eller vad tycker ni? Om det finns någon som skulle vilja göra det till mig nån gång senare är det bara att kommentera!
Här får ni några bekännelser om mig för att veta lite saker om mig och de kommer dyka upp då och då.

Jag har ingen bildtarm längre utan opererade bort den för 1 vecka och fem dagar sen
Jag har två småsyskon som ät tvillingar men de är inte ett dug lika
Är väldigt snål eller vad man ska säga när jag ska köpa nåt, tvekar nästan alltid
Jag trodde jag skulle bli 1.69cm men sen efter ett halvår, ett år, blev jag 1.73
Jag har gått på fotboll i sju år snart och det är det bästa jag vet
Har varit värsta Justin bieber fanet men är det inte lika mycket längre som tur är
Var verkligen super duper blyg när jag var yngre men är inte det mycker längre
Ska åka på språkresa i sommar till England med två att mina närmaste kompisar
Mitt favorit ämne i skolan är Idrott för att jag gillar verkligen att röra på mig
Jag blir 16 år i år och får börja övningköra
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0