Bekännelser


Jag älskar att cykla på sommaren, en sådan härlig känsla
Gillar verkligen inte dom där "Stockholms snyggaste" "Stockholms kattigaste" osv, de är så ytliga
Älskar killar med humor som man kan vara sig själv med
Har nästan alltid mjukisbyxor på mig när jag är hemma
Är väldigt glad som person
Älskar verkligen serien Vampire Diaries
Har haft en blogg tidigare men den var ganska oseriös
När jag har tränat mår jag mycket bättre och sover bättre dessutom
Önskar att jag hade längre ben så jeans kunde passa mig bättre än vad de gör nu
Hatar när folk försöker berätta för mig vad jag tycker och tänker? Det vet väll inte dom..
Älskar iprincip all mat förutom några fiskrätter.
Tycker det är underbart när man känner en doft som påminner en om gamla tider.


.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0