Bekännelser

Älskar musiken och parfymerna hur mycket som helst på hollister
Tycker det är galet snyggt när tjejer har chinos, önskar verkligen att jag kunnde passa i det
Drömmer jättekonstiga drömmar ibland, bra och dåliga men kommer aldrig ihåg de,
Gick på friidrott förut, var ganska duktig men jag slutade för jag tappade motivationen
Har ganska mycket kläder men hittar sällan någonting att ha på mig
Går nästan alltid runt med mjukisbyxor hemma, obehagligt att sitta i soffan med jeans ju
Älskar killar med humor som får mig att skratta
Tycker verkligen inte att jag passar i rosa kläder
Tycker det är fint med tatueringar men skulle själv inte våga göra en
Tycker idrott och hemkunskap är de roligaste ämnena i skolan är inte så mycket för de teoretiska ämnena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0